Välkommen hem till mig (oss)

Jag tänkte precis på det när jag skrev rubriken, att vi är nu mera sambos. Haha! eller visst är vi det? Ja, det måste vi vara. Vi bor ju ihop och då är man väl sambos? Aja, sak samma. Nu har jag städat vardagsrummet, så passade på att ta massa bilder innan det blir stökigt igen. Så ni kan få se hur jag bor.

Detta är då vårt underbara vardagsrum



Jag har försökt att piffa upp hans manliga soffa med kuddar och pläd. Höhö!

Min data hörna



Två fina fönster

Spana in taklisterna, me like.

En tak krona skulle vara pricken över i:t i denna lägenhet. Men det går inte Chrille med på. Så det fick bli denna lampa som vi fick av hans mamma igår. Fin den också.

Det här är allt som ni får se av köket, för mycket disk och annat skit som jag inte vill visa, hehe.

Nu kan jag änligen använda sängen jag fått av mamma. 140 tror jag att det är. Najs bajs.

Fin dörr "matta" i hallen, eller vad man ska kalla det för.

Varför inte visa lite av toan när vi ändå håller på?

Och garderoben, eller vår "walk in closet" som man säger. Men den känns för liten för att kunna kalla det för de, för det låter så lixigt. Hehe

Jag är nöjd med min hörna, för den är störst.

Södertälje kan vara fint, faktist.


Hej då!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jätte fin lägenhet verkligen =)

Postat av: Linn

Tack ska du ha :):)

2009-03-08 @ 21:01:14
Postat av: Emma (AVIS)

Grymt fin Linn!

2009-03-08 @ 21:51:00
URL: http://emmaelassali.blogg.se/
Postat av: ida

men shit va läckrt linnsan.! riktigt hemtrevligt !



PUSSS

2009-03-09 @ 08:56:10
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

Tackr tackar. ;P

2009-03-09 @ 12:13:43
Postat av: Anna

åh, vad mysigt ni ser ut att ha det! Men den där walk in closet kan man nog mer kalla din än er va!? Ser mest ut att vara fylld av Linn-grejer. :)

Måste få komma och hälsa på snart!



puss & kram

2009-03-09 @ 15:32:17
URL: http://www.metrobloggen.se/whippy
Postat av: Linnea

verkligen jätte fin lägenhet!

2009-03-09 @ 20:33:23
Postat av: Linn

Anna- Hehe, jo men han har också en hörna. En mindre sådan. Men den tog jag inte kort på, för hans är så tråkig. Hihi!

2009-03-09 @ 21:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback