Vad vill jag egentligen?

Nu har jag skrivit klart mitt svenska arbete, känns as skönt. Nu har jag ett arbete mindre att sänka på. Det bästa är att jag faktist inte har så mycket i skolan kvar. Men jag kan inte slappna av för äns allt är klart, men jag börjar se ljuset i tunnen som man brukar säga!¨
Imorgon är det sista dagen på SPA, vi ska ha avslutnings fika. Usch, vad sorgligt det känns. Och veckan som kommer nu, är näst sista veckan i skolan. På måndag kan jag säga att "nästa vecka tar jag studenten". Näe, nu ville jag inte längre. Jag gillar min skola, min klass, allt! Jag orkar inte bli vuxen, jobba och sedan plugga vidare. Allt blir så mycket mer seriöst. Jag vill ta studenten och gå loss, men sen vill jag komma tillbaks till skolan igen. Tror jag.. eller vill jag det? Vad vill jag egentligen? Ena sekunden känns allt as kul och andra inte, vill inte splittras och så vidare.
Jag kan ju trösta mig med att jag hamnade i världens bästa skola, träffat massa underbara människor. Träffade Chrille i 1an och Ida, som drog med mig i party livet. Har haft så himla kul med andra ord.
Detta låter som ett jävla tack tal och att jag ska gå och dö eller nått, men det ska jag förhoppningvis inte. Näe, nu ska jag gå och sova och inget annat! Puss på er




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback