Mörk

Nu har jag precis skrivit klart mitt arbete i folkhälsokunskap, 10 sidor blev det. Inte dåligt. Skönt att ha ett arbete mindre att tänka på i alla fall.

Tog och färgade mitt hår idag också IGEN. Usch! inte bra, stackars hår! Men efter senaste färgningen, så tyckte jag att det började bli lite små grönt längs toppana, eftersom att det var så ljust innan. Och lite rött i hårbotten, så jag var tvungen att färga om det. Nu är det dock i de mörkaste laget eller säger man i det mörkaste lagret? aja... ska iaf ljusa upp det lite grann på överhåret senare, till studenten. Men nu måste det få vila ett tag.
Började fixa med bilden, så nu är den svart/ vit. Det gick inte att få tbx den rikiga färgen, eller jag vet inte hur man gör iaf. Så ni får nöja er med en svart/ vit så länge.


Kommentarer
Postat av: Engren

men grymt snygg brud! vad vare ja sa=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback