Hemma



Hej:)
Nu är jag hemma från LETTLAND. På båten på väg hem sa Ida till mig att "Nu är vi i Estland", hennes mobil visade tydligen det. Jag sa att det har vi ju varit hela tiden. Men tydligen var vi i Lettland ocj inte i Estland, haha. Aja! Noll koll.
Jag sovit sen jag kom hem fram tills nu. Blev inte många timmars sömn den här resan, men det var det värt. Har haft det så himla kul! Fan vad jag älskar min klass, alla är med alla och alla är hur goa som helst. Börjar kännas väldigt sorjligt att vi ska skiljas åt om två veckor. Usch.....Massa bilder har jag också tagit, men det är inget jag orkar lägga upp nu, dom kommer imorgon. Tog en från Idas blogg så länge. Från båten på mig och Lina.
Nu ska jag kolla på TV. Pussss

Kommentarer
Postat av: engren

FAN VAD SNYGG DU ÄR LINN!!!!!!!!!!!!!!!!

Postat av: Linn

Haha! du är tokig du!!! Diddi- Mia!

2009-05-23 @ 21:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback