Lonely, im miss lonely



Ikväll åker Chrille till Halmstad och kommer hem på Onsdag kväll. Prutt för att sova ensam, jag tror att Malin kommer att vara med mig någon kväll i varje fall. Jag får väl se det från den ljusa sidan, nu får jag plugga i lugn och ro. Utan att någon som har gått ut skolan, tjatar om att man ska kolla film och göra andra roligare saker, precis när man ska sätta igång. Det brukar tuvärr locka mer och sluta med att jag inte pluggar. Men nu jävlar, har jag min chans!
Jag och Spättan var nyss och handlade present till Ida, vad... kanske ni får veta senare, ihihi! Så svårt att köpa något till en tjej som verkligen har "allt".
Nu ska jag snart gå ut och gå med mamma som kommer hit efter jobbet. Ska bli skönt att röra på sig!
Pusss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback