Fejkar´n



Igår när jag var i Sthlm köpte jag löshår, på bilden hade jag inte klippt mig än. Så jag hade fortfarande långt hår och kunde göra lockar. Nu för tiden blir det lite för kort om jag lockar det, så jag köpte massa äkta löshår på taj mahall eller nått sånnt. Igår satt jag och Ida uppe till nästan 1 på natten och sydde hår (hon köpte också lite) det tog 2,5 timmar för mig att sy. Clipsen skulle på och jag vet inte vad. Men nu är två längder klara i alla fall. Hoppas att jag får till det på studenten, tror att det kan se rikigt bra ut om jag lockar in mitt hår i fejk håret. Tjockt blir det också och det är najs!


Kommentarer
Postat av: mamsilainen

Läste att chrille va på!!!!

Hahahaha

Postat av: linn

haha, ja i eller hur! ;p

2009-05-27 @ 23:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback