Om en vecka...

Kom precis hem från skolan. Satt i bibblan hela dagen och skrev på ett arbete som jag sedan lämnade in, as skönt att de är klart:) Nu håller jag på att fixa lite mat, om exakt en timma kommer malin och hämtar mig. Vi ska jobba, jag stänger. Prutt! Jag vill verkligen inte jobba idag, jag är så trött så jag ser dubbelt, typ!
Men det är inte så hiskligt många timmar i alla fall, så jag överlever nog. Medans jag satt och skrev på mitt arbete idag så gick jag in i bildsalen där några i klassen fixade och målade på lakarnen som ska sitta på flaken. Och dom blir så himla fina och tjejiga! Från och med idag är det exakt en vecka kvar till studenten, det är helt gaaalet.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

åå vad kul ni kommer få :) ska bli jätte kul att komma o fira dig;) så får vi föra lite själva sådär innan, fast du får ta de lite lungt o inte bli som mig på min student:Phaha. pusspådig<3

Postat av: mamsilainen

Ja du Linn, nu börjar verkligheten, vuxenskapet, ansvar INGEN trygghet ALLS, läskigt va????

Men tur är så finns snälla Mamsilainar som

alltid finns för våra söta, goa, snälla

FLICKOR!!!!!!!

utgång på lördag, så se UPP!

2009-05-29 @ 09:54:27
URL: http://mamsilainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback