Nya träningskläder

Jag gillar att jag börjat träna igen. Hur duktig känner man sig inte efter? Gillar till och med träningsvärken dagen efter. Efter träninspasset gick jag och Malin hem till henne och åt lite lunch, efter det åkte jag hem. Frös som aldrig förr, sprang in och skållade mig i duschen.. typ. Det är så himla najs att duscha as varmt när man fryser. Så varmt så att det ryker om än när man går ur duschen. Fick precis reda på att jag slutar 21.30 ist för 22.15 och ni anar inte hur lyxigt det är att slippa stänga och slippa "ta hand om" de sista kunderna, utan att bara få lämna allt och säga "hej då, nu går jag hem"...
Nu börjar tiden rinna iväg, tänkte fixa till mig lite nu... herrråååå

Vill också ha såna hära snygga tränings kläder..
Näe, men jag vill ha nya träningskläder... blir faktist lite roligare att träna då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback