Och jag lider av....?

Fick i alla fall en lite "mysig" avslutning på den här fredagen. När jag slutade köpte jag med mig hem en sallad, avokado och lite chocklad. Härmade Ida, hon gav mig lite mat insperation denna underbara fredag. Hur som... Icas pasta/kyckling sallader är inget att hurra för kanske, men lägger man upp det på en tallrik, så slipper man den tråkiga plast skålen. Sen pillar man bort det äckliga, alla stora torra salladsblad som översvämmar. Sen skär man i lite avokado och pepprar på massa örtsalt, efter det tillsätter man lite extra av det man tycker om. I mitt fall- majs. Inte för att jag är otacksam över de 5 majskornen som redan finns med, men är det fredag så är det. Detta åt jag framför alla Idol klipp på datorn, eftersom att jag missade hela programet, eller vänta det gjorde jag ju inte alls, hann ju med att se utröstningen. Tycker att det var bra att Rabhin? Rabih? åkte ut, han var ju hur söt som helst, men nu var det ju så att detta inte var en söt- tävling. Han kunde typ sjunga en låt sen sög han. Aja, nog om det! Nu ligger jag i alla fall utslagen och mätt i sängen, lite ångest efter chockladen. Dagens träning åt helvete? Men men, nu finns det ingen återvändo eller jo... det skulle vara att spy lite, men det vill jag ju inte göra. Näe, nu känner jag att jag borde sluta skriva en massa strunt. Vi hörs imorgon helt enkelt.
Bye byeeee ps. Erik var bäst ikväll!!!! Fick ett medelande av mamma på jobbet. Kände hur det vibrerade lite i fikan, läste när jag fick tillfälle där stog de "GUUUD va BRA Erik var ikväll äzzzzuuu" Okej, nu stog de inte äzzu. men jag skrev bara så för ja är flum och trött och uttråkad och tycker synd om mig själv som ligger här helt deppig och mätt och ångestfull efter chockladen som var fett onödig och då ska vi inte tala om dagens träning som var onödigare än så. Okej, dags att sluta HEJ!




Kommentarer
Postat av: Anna

Du lider av mongis-syndromet. ;) Nä då.. du är helt normal, bara lite vrickad ibland.. ;)



Ses imorn!



kraaam

Postat av: Ida

man FÅR unna sej!

2009-11-07 @ 21:10:03
URL: http://engren.blogg.se/
Postat av: Linn

Haha! Tack för diagnosen;-)

Tyvärr inte, eftersom att jag måste jobba:@ kunde inte tacka nej till en söndag! Men vi får ses en annan dag ist:-)

2009-11-08 @ 01:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback