Wohoo!

Ibland blir jag riktigt nöjd över mig själv. Efter träningen åkte jag hem, gick direkt in i köket, diskade och snyggade till det lite här hemma. In i duschen, sen värmde jag på maten.
Sen kan jag sitta vid datan tills det är dags att åka. Istället för att ta tag i allt sen i sista sekunden för att jag inte orkat innan, så blir allt as stressigt och jag känner mig as kass.
Men detta var väl det ända braiga som kommer att hända idag. Ska nu gå och fixa till mig lite sen ska jag åka och jobba. Stänger idag med, så det blir ingen heron för mig (som jag annars hade följt med på) det blir inget Idol tittade, inget krök eller inget fredags mys. Men vet ni vad det blir...? En hel kväll i kassan på Ica maxi:-)
Näe, det jag försöker säga är att min fredag kommer att vara ap tråkig. Nu är det dags att lägga på lite smink...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback