Ändrade planer

Det blir utgång ikväll istället! Hela går dagen ink. idag har jag sprungit runt med både Ida och Malin på stan för att hitta något att ha på mig tills ikväll. Men det ända jag kom hem med var en tjocktröja och en ny väska. Ingenting tills ikväll alltså, men sen när jag kommer hem och gräver lite i garderoben upptäcker jag min nya klänning, eller min oanvända klänning som jag köpte i stockholm för en månad sen. Den blir helt perfa. Den känns annars för party att ha på sig här i stan så nu får den komma till användning. Dags att locka håret, locktången blev precis varm. Aja, vill inte ens tänka på hur jag kommer att må imorgon bitti på jobbet vid 11, men det är en annan femma. Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback