En Mexikansk kväll

I förregår var jag ute, igår var jag på fest. Idag är jag död! Som att inte det vore nog ska jag jobba idag. Just nu ångrar jag mig att jag tog den där extra tiden, men det kommer jag inte göra när lönen kommer. Söndagar=dubbeltbetalt.
Det var i varje fall jätte kul igår hemma hos Patrik, vi hade en mexikansk kväll med tacos, corona, tequila och sambuca. Usch! Mår illa av bara tanken av dessa tre drickbara ting. Längtar redan tills nästan helg, då jag ska hem till mamma. Eller just det.. var ju bjuden på fest hos Frida som fyller år på fredagen också. Aja, det är ju en hel vecka kvar. Nu ska jag gå och hämta ett glas med äppel juice och kika lite på tv innan jag måste ta tag i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback