Min bil

Klicka för att se nästa bild

Mamma ringer och väcker mig tidigt imorse. Då var det dags att åka och titta på bilen! Morfars bror har åkt ner med denna ända från Dalarna imorse. Vi valde att inte ens titta på någon annan, fast vi hade hittat rätt fina på blocket. Men eftersom att bilarna är så pass gamla, så litar vi inte på allt som sägs är gjort osv. Men vi litar ju mer på morfars bror, om han säger att han bytt ut en massa saker osv. Så det kändes himla bra att köra hem den, parkera den i min ruta. Jag är nöjd! Det ska bli så lyxigt att aldrig mer behöva ta bussen till eller från jobbet. Nu ska jag ta och röja upp lite här hemma, det blir stökigt fort när jag har brådis och bara slänger kläder och saker omkring mig. Sen är det dags att åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Maaalin

guumman den var ju jätte fin ;D hihi

Postat av: Ida

kanon :D ser fram emot en tur med pärlan

2009-10-05 @ 21:00:08
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback