Haha

Äntligen sitter man här under täcket med ny datorn en påse med naturgodis och endast datorlampan tänd i lilla lägenheten. Mysigt! Har längtat efter det enda sendan jag gick till jobbet. Nu ska jag kolla på det senaste andra avenyn avsnittet sen försöka stänga av datorn och sova. Imorgon är jag ledig, ska först ner på banken en sväng sedan luncha med mamma och efter det ska jag åka ut till Enhörna för att hälsa på Ida. En långprommis runt mina gamla kvarter väntar!
God natt och sov så gott mina vänner!
Ps. Fan vad nöjd jag är över mig själv som lyckades instalera mitt trådlösa internett, av två skäl: 1. Jag är tydligen oerhört oteknisk. Eller jag klarar ju mig med det jag kan, men enligt mina vänner är jag hur kass som helst på teknik:-(. Men jag är bättre än mormor iaf :-). (alltid nått). Och nu över till det sista skälet till att vara stolt: Jag klarade det även fast allt var på engelska. Engelska har aldrig varit min starka sida. Var super nöjd över mitt G i engelska A lixom.

Jussde, ett till Ps. Idag hade jag en jätte rolig kund som "gjorde min dag". Fick mig iaf ett gott skratt. För det första kommer han (en utländsk gubbe) fram med en hel kundvagn. Ur den plockar han upp en eldorado pumptvål. Orka dras med en hel vagn för den sketna tvålen, aja. Men nu till det roliga: Innan han stoppar ner den i vagnen igen så håller han upp den och frågar......... OM man kan ha den som dressing. HAHAH


Aja, goood night.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahha!!! Det var det roligaste jag har läst idag. OM man kan ha den som dressing?? Moahhha måste gå och torka tårarna.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback