Musik gör livet lite enklare

Musik är bra till mycket. Det gör att man blir taggad, får mer energi och lust till att göra saker. Livet blir enklare med lite bra musik helt enkelt. Ida har fortfarande kvar sin stora stereo hemma hos mig, sen i helgen. Med den kan man stoppa i en sladd till datorn. Så jag sitter här och söker på bra musik och pumpar så det dånar, vilket gör att det faktist är rätt kul att städa.. eller okej, det var överdrivet. Men det känns i varje fall mycket enklare och det går snabbare.
Håller på att fixa med kläder, väskor och skor. Har bytt plats på massa saker och fyller på med kläder i mina nya trådbackar inne i en av garderoberna som jag tidigare inte orkat gjort. Utan bara slängt in saker som har legat framme för att det ska se städat ut. Typiskt mig! Men nu har jag massa tid över innan jag ska möta Ida plus att jag är ledig, så vad passar då bättre än att ta tag i sånt?
Jusde, ska snart ner och boka tid i tvättstugan också, känner mig as vuxen! jusde (igen), på tal om vuxen. Jag och mamma lunchade ju på Nancys tidigare idag. Och då tog jag rödlök i salladen (har börjat gilla det sen ett tag tillbaka, vilket hon inte viste). Då säger hon.. "Va?Gillar du rödlök, Gud vad vuxen du har blivit" Ehehehehe

Undra hur många vuxen poäng jag är uppe i nu? Här är i alla fall de nyaste poängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback