No thanks

Farliga persienner. Nu kan jag ju sova bort hela dagen, vaknade vid 12 av att jobbet ringde. "Sover du?" "Nej jag är bara lite hes" He he. Varför tycker man att det är så pinsamt att säga att man sover, eller har sovit bort hela dagen?
Är man ledig, så får man ju passa på. Nej, men man ska alltid vara så hurtig och hinna med 1000 saker innan 12. Helst tränat, storstädat, lagat mat och duschat.
Nej! Idag är det ingen sån dag jag är speciellt sugen på något utan detta. Så tackade nej till jobb och alla måsten. Chrille ringde nyss och sa att han hade handlat massa mat och efterrätt tills senare, då han ska bjuda på middag. Det passar mig mycket bättre idag. He he.
Nu! När det dags att snygga tills sig lite. Ska strax möta upp Malin på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback