Skit

Jag visste väl det!!!!!!!!!! Igår kväll kände jag hur det killade och sticktes vid ögat och idag vaknar jag upp med en vagel. Ögat är litet, rött och jag ser ut som skit. Kul att jag kommer att skräma iväg alla mina kunder idag då. Hur ska jag bete mig med sminket? Ska jag bara sminka ena ögat lixom? Hehe.
Nej, men det här var ju inte första gången jag får en vagel, för mig är det lika vanligt som att andra får munsår. Dags att börja röra sig mot stan för att införskaffa mig en salva mot detta. Ska även möta upp Alexandra på stan, för min del blir det till att fönstershoppa. Vilket är bland det västa jag vet. Men kan ju trösta mig med att jag kan shoppa om tre dagar.


Kommentarer
Postat av: ida

Snutte då! Haha vilken nedrans söt bild du hittade.. ha de kul på jobbet :)

Postat av: Linn

Ja visst gjorde jag. Ur söt! Ska lätt ha den som skrivbords underlägg på nya datorn sen:D

2009-10-21 @ 10:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback