:-)

Då var nötterna uppätna och halva colan upp drucken, resten råkade jag spilla ut över hela golvet. Attans!
Mer än så har jag inte hunnit med nu efter jobbet. Dagen har varit bra faktist, det bästa av allt var att vi (jag, Malin och Ida) behövde jag ens skriva det? aja, hur som. Vi kollade våra löne spessar...(?) direkt när vi kom till jobbet och OJ så glada vi blev. Jag och Ida trode att vår lön skulle suga pung råtta, eftersom att vi var borta två veckor på Rhodos förra månaden, så vi hade inte räknat med många tusenlappar inte. Men tydligen fick vi också semester ersättning, precis som Malin. (Vi trode bara hon skulle få eftersom att hon har jobbat mycket längre än oss) så det kändes mycket bra att få det dubbla än vad man räknade med. Så det gjorde väl min dag, kan man säga:-) Så imorgon ska jag sätta sprätt på några hundringar i varje fall. Ska möta upp Malin utanför HM när dem öppnar imorgon, sen ska vi gå på stan tills jag måste åka och jobba vid 1. Nu ska jag fortsätta mysa framför dator och TV innan det är dags att sova. Pusshej, det var allt för mig.



En ny väska, nya skor, en tröja eller braller? Får se vad jag kommer hem med imorgon. Det kliar nästan i fingrarna. Det var sjukt länge sen jag shoppade. (annat än tråkig mat) så det ska bli najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback