En uppdatering

Hej!

Sorry (Emelie) för dålig uppdatering. Men det beror nämligen på att jag nu mera har flyttat in i min nya lägenhet, så jag har varken dator eller internett. En bärbar dator får jag inte förens i slutet av nästa månad och jag orkar inte dra upp och koppla in min gamla hedliga dator. Vart ska jag ställa den..?
Så därför blir det kassa uppdateringar tills dess, snyft! Lägenheten börjar bli klar, idag satte vi upp lite tavlor, hyllor och sånnt kul. Så i veckan blir den helt klar, känns as bra och det blir så fint. Slänger in lite bilder när allt är klart.
Nu är jag på jobbet och min rast är redan slut :( Idag var visst många handlings- sugna, så det är mycket köer. Hej då! Vi hörs snart igen!!!:)

Kommentarer
Postat av: Emelie

jahaaaa då e jag med! visa bilder på nya lägenheten sen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback