Have to pee

Hej mina vänner!

Nu har jag lite energi till att skriva här. Är nämligen sjuk, har åkt på något med magen och inte nog med det så har jag "en mildare urinvärks infektion". Det var i alla fall vad läkaren sa idag, så jävla jobbigt att kuta på toa 24/7 och ständivgt känna sig panik-kiss nödig. Och sen ha magsmärtor som känns detsamma som mensvärk, gör ju inte saken bättre. Kan inte sova på nätterna, vaknar av att magen dampar men då är det tur att jag har införskaffat mig en vete kudde, så lägger den bara i micron i några minuter... sen är det rätt lungt ett tag.
Sen har det inte hänt något mer i mitt liv... eller jo! Igår var en avloppsrensare här. Mitt toa papper hade tagit slut, hehe. Så jag använde mig av hus hålls papper. Vilket jag inte skulle gjort. När även den rullen var slut, så sa toan ifrån. Det blev stopp! När toalett vattnet kom upp ur dusch "brunnen" och jag hade toa vatten över hela badrums golvet fick jag panik och ringde ett "nöd situations nr" som jag hittade i porten.
Idag var mamma ledig, så vi tog en sväng till Taxinge slott och tog en fika och sedan en sväng förbi hedlandet efter det och köpte lite skit. Pallade inte att ligga hemma mer, får panik! Så det var skönt att få komma ut en liten sväng.
Ringde just och sjukanmälde från jobbet imorgon, måste stanna hemma en dag till. Fick medecin idag, som jag börjar äta ikväll. Så från och med imorgon hoppas jag allt är bättre så jag kan jobba igen. Ser ju bara hur lönen blir minre och det gillar jag ju inte. Nähä! Dags att sluta skriva och springa och kissa igen.
 Ciaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback