Hehe

Okej, det här är nästan lite pinsamt att erkänna... men är nu hemma hos Chrille, men Chrille är på IKEA och jag är här för att utnyttja hans dator. Vaknade rätt tidigt imorse och därför har jag hunnit med massor, som att duschat, städat, diskat och fixat en matlåda mm. När jag var helt klar så hade jag massor med död tid och jag ska ju inte börja jobba för ens klockan fyra. Så därför gick jag hit istället.
Ja, livet suger utan en dator med andra ord. Jag menar.. finns det inget på TV och ingen att vara med eller inget att fixa med så vet vi ju alla att man sitter vid datorn. Jaja, nu räcker det med dator snack.
Nu ska jag äta lite plättar. Klockan tre ska jag traska härifrån, möta upp Mickis på stan... för att gå till jobbet tillsammans. Sånt gillar vi i detta underbara väder. Och idag jobbar jag bara i fem timmar, sånt gillar vi också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback