Lördag

Det blev lite ändrade planer idag, bättre planer. Träffade Anna och Alva på jobbet idag, så vi beslöt oss för att ha film kväll hemma hos dom. Så jag åkte direkt hem till mamma i Nykvarn efter jobbet, lånade hennes bil och åkte vidare till Kallfors. Där bjöd Anna på mat, vi tog en skogs prommis, dippade grönsaker och kollade på Ps. I love you. (som jag fortfarande inte hade sätt). Sedan brummade jag hem, när magen började spöka (har as ont i magen:@) Det fanns ingen belysning dom första fem minuterna på vägen, det var alltså helt kålsvart, dimmit och jag satt as koncentrerad i bilen och lyssnade på låten "all by my self". Fick sånna därn bilder framför mig, att det helt plötsligt bara skulle dyka upp en människa mitt på vägen. Typ som i den där filmen.... *det står helt stilla* aja, men som i en sräck film i vajre fall. Nu är jag hemma och ska sätta på en film och så ska jag somna till den. Vill sova nu, vill vakna upp och den onda magen ska vara borta.



Kunde inte låta bli att sno en bild på denna söta skit, från Annas blogg- Hoppas det var OK! Hon är så mjuk och go, tänk om jag också var lika len under mina fötter som jag var på kinden.


Ps. Nu kom jag på vad filmen hette. Gothika. Känns bra, hatar att inte komma på sånna saker.

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var kul att du kom! Gott att "dippa satan" :)

Hoppas magen mår bättre idag.

kram banan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback