Personalfest

Hejsan hoppsan!
Måste faktist erkänna att jag nu börjar sakna datorn nu, ganska mycket. Sitter hemma hos Chrille med datan i knät och det är just det jag saknar, men snart så...
Chrille jobbar, men jag åkte hit för att hämta mina cider som är här. Så jag åkte faktist inte hit för att jag saknar datorn, hehe.
Ikväll blir det presonal fest på torekällberget, så det ska bli jätte kul. Innan det ska några stycken hem till Mickis och umgås lite redan klockan fyra. Så det börjar bli lite brådis, måste knata hem nu. Har massor att göra.. städa klart hemma, duscha, välja kläder, fixa mig, locka håret, få till en fripp, måla naglarna... ja allt sånnt.
Så dags att kila helt enkelt. Hej då:)


Kommentarer
Postat av: Emelie

meeeeen. bor ni inte tillsammans? det trodde jag!

Postat av: linn

inte längre! hehe. Hänger du inte med i svängarna. ihih

2009-09-12 @ 17:50:39
Postat av: linn

inte längre! hehe. Hänger du inte med i svängarna. ihih

2009-09-12 @ 17:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback