Rast

Då var man mätt och belåten då! Har precis ätit den sista kyckling med ris morötter, broccoli och cyrry rätten i hela butiken. Den låg lixom där och väntade på mig.
Lite komiskt idag när jag sitter på bussen på väg till jobbet. Då får jag ett sms av Ida (Engren) jag orkar inte svara så jag ringer upp henne istället. Hon frågar vad jag gör. -Jag åker buss. Och det gjorde hon med. Och så kollar vi bara oss över axeln och så sitter vi nästan precis bakom varandra på samma buss. Hehe.
Vi kom i varje fall fram till att vi ska ses imorgon eftermiddag. Det var säkert över två år sedan bara hon och jag var. Så det ska bli skojigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

tveksamt om de va så länge sen BARA vi var :D men mysigt värre!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback