tröttis

Hela maxi gungar!
Känns fortfrande som att jag är på sjön emellan åt. Ska bli så skönt att få komma hem och bara ta det lungt. Är så himla trött. Öppnade idag, så det blev en tidig morgon. Är ju inte alls van att gå upp så tidigt nu för tiden. Då jag till 99 procent (åh, procent knappen funkar inte, så därför skriver jag det istället) aja hur som....
brukar stänga och då börjar man ju sent och då får man ju sova ut. Men det är ändå himla najs att få komma hem i tid och ha hela dagen framför sig. Nu är det i vajre fall bara två timmar kvar tills jag får sluta och det första jag ska göra när jag kommer hem är att krypa ner i sängen och slå på en film.





Kommentarer
Postat av: Anna

Nä, det första du gjorde var att ta bussen till Tveta och stå där som ett miffo. Haha!

Kul att du kommer så vi kan mojsa alla tjejor!

Postat av: Ida

haha jaa visst gungar det!!! känns verkligen.... tack för senast babe ;)

2009-09-19 @ 19:07:59
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback