Vindruvs tjuven

Idag har jag spenderat väldigt mycket tid med att leta efter min kamera som är helt spårlöst, känns jätte tråkigt. Har till och med varit uppe på vinden och letat, har letat precis överallt i varenda liten vrå. Så det är jätte skumt att jag inte hittat den eftersom att jag vet att jag tog hit den. Jag som ville ha med den imorgon också, men men hoppas verkligen att den dyker upp snart.
Malin var just förbi och lämnade en liten väska som jag får låna av henne imorgon. Sen frågade hon även om sitt paket vindruvor som hon lämnade här igår (som vi aldrig åt) eeehhh?... dom är tuvärr slut sa jag. Lite pinsamt, men jag tyckte att det var en jätte bra och snabb middag. Jag tänkte att jag skulle köpa nya till henne sen, sorry Spettan igen. Ska gott göra dig, lovar!


Kommentarer
Postat av: Ida

vindruve middag... hmm......

2009-09-16 @ 23:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback