Blev en glad påsk

Det blev en hel mysig dag igår hemma hos kusinerna. Vi satt ute på deras inglasade altan, med värme. Vi åt självklart påskmat och fram mot kvällen så tände vi en brasa och satt inlindade i filtar och fikade. Mamma berättade för alla att hon och Tomas ska förlova sig (idag) och morfar började grina. Min söta morfar som varken jag eller mamma har sett grina någon gång fick tårar i ögonen, och det fick även Marina och Alexandra (för att morfar grät) och tillslut kändes det som att alla satt där och grät, haha!
Nu är det dags för att snygga till sig lite och sen åka och jobba. Från och med idag jobbar jag tio dagar i rad, tog ett extra pass på måndag... dubbelt betalt. Jisses vad jag jobbar nu för tiden, no life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback