Highwayman

Känns som att halva stan är uppe på berget ikväll och kollar när hoffmaestro spelar. Inte jag, sitter hemma själv och undrar när Chrille kommer. På ett sätt deppar jag och på ett sett inte, det var väldigt skönt att komma hem efter jobbet. Shoppade lite grönsaker och så gjorde jag dipp. Har små kollat lite på film och samtidigt som jag har suttit vid datorn och sen har jag kollat på två avsnitt av Bella & Tyra show. Vilket har varit skönt, men ville ju ändå se dem, hoppas att de inte spelar highmayman bara för att lixom, eller mest bara för att det är en favorit låt och det vore coolt att höra den live och om de inte spelar den ikväll så känns de ändå inte som att jag missar så mycket. Aja, man kan inte få allt man vill. I eller hur? Ska faktiskt tänka på refrängen nu, av med de lilla sminket som existerar och sen ner i sängen. Natti!




Kommentarer
Postat av: Emelie

är bella och tyra bjaa?

Postat av: felicia

vad har du på dig på bilderna? det ser skitsnyggt ut!

2010-04-15 @ 20:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback