I huvudet på mig...

Jag längtar efter....
Till att slippa ha på sig Ica kläderna och på med alla fina sommar kläder
Till att kunna gå runt i lätta ballerina skor
Till att kunna sitta på en mysig ute servering och äta med mina vänner
Till att kunna ta en cider mitt i veckan
Till att äta grillad mat.. (finns det något godare än det)?
Till att kunna ta en glass i solen
Till att kunna gå ner på torget och köpa hem färska jordgubbar till frukost
Till att kunna fira sin 20 års dag en sommarkväll
Eller till att kunna fira midsommar, som måste vara den bästa svenska traditionen vi har
Och så självklart längtar jag till vår utlands resa till Kreta

Med andra ord, jag längtar tills min semester vecka 29-33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback