Jag hatar skägg!!!!

Har druckit upp teet och ätit upp mina ris kakor... ett bra alternativ till chips och ostbågar, antar jag i alla fall? Ja, men det är klart att det är. Hur som, är redan as trött så funderar på att gå och lägga mig tidigt ikväll och tidigt är då innan klockan tolv. Så God natt!

Ps. blev lite extra glad nu när jag kom hem efter jobbet. Chrille har äntligen rakat bort sitt skägg, jag har tjatat på han i över en vecka men han har hela tiden sagt att jag måste vänta tills den 5 april för att han och hans lag sparar till ett "slut spels skägg" de kvalade upp till tvåan idag och vann. Grattis! Men nu är det äntligen borta så han kanske får en puss ikväll. För innan de har jag inte accepterat pussar, hur najs är det att pussa en myrstack typ? Nej, när mustaschen börjar växa ner mot överläggen så har det gått för långt. Jag tyckte till och med att det var så jobbigt med allt skägg och har längtat så mycket tills han tog bort de att jag var tvungen att skriva ett lapp till honom idag när han kom hem, där de stod.... Lycka till på matchen. Ps. Glöm inte att raka dig!



Kommentarer
Postat av: ida

hahaha grym du e ;) ja va faktiskt o hejjade på chrillääs igår..

Postat av: linn

Jag hörde de. Han ba "ja jussde Ida Engren var och kollade på vår match idag" Heheheh.. puzzzz

2010-04-06 @ 11:35:50
Postat av: ida

hihihiihihihhi

2010-04-06 @ 16:15:05
URL: http://engren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback