Nu ett BAD

Skönt att den här dagen är över. Jobbade på mejeri hela morgonen och det var jag inte speciellt taggad på. Att stå och plocka massa "tunga" juicer och riva upp massa kartonger medens man är ny vaken är ingen bra kombi vill jag lova. Direkt efter att jag hade slutat åkte jag hem, lastade ut alla däck jag hade i bilen rulla upp de en efter en in i porten, sedan in i hissen och lyfta upp dom ytterligare en trappa var verkligen ett tränings pass, blev as lökig. När jag kom hem till Chrille däckade jag i soffan, vaknade av att larmet ringde och då var det dags att springa ner i tvättstugan. Nu håller jag på att tappa upp ett bad, har tänt massa ljus i badrummet och hällt i badbubblor, så nu ska jag och Chrille hoppa ner. Måste kila nu, så det inte skummar över. Hörs imorgon. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback