Vilken bra idé

Så jävla trött! Stängde ju som sagt idag på jobbet, sista kunden gick till kassan nästan kvart över 10 (stänger butiken 10) så respektlöst mot oss som jobbar. Ropade till och med ut i högtalarna på just honom att han var tvungen att gå och betala nu. Aja, hur som helst.. nu ska jag stänga av datorn och krypa ner i sängen. 2 and a half men börjar om fem minuter, haha! Det var ett jävla tjat i eller hur?
Funderar på att sola imorgon, surt bara att jag inte har kontanter. Tänk vad bra det vore om solarium började ta kort. Då skulle man ju även slippa att maskinen spottar ut skrynkliga sedlar.
Nej, men sola ska jag i alla fall göra innan jag möter upp mormor och mamma på stan, fast då kommer mamma bli arg på mig när hon ser att jag är brun. Hon hatar att jag solar solarium. Får väl försvara mig med att jag fyller 20 och att hon inte kan bestämma över mig mer eller så får jag säga att jag använder b.u.s. Aja, god natt! :-)


........i landsproblem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback