Visste du att...

att jag vill - vakna upp imorgon och ha semester samt sommar.
att jag har - lite ångest över ett jag fyller 20 igår. Känns som att folk förväntar sig mer av en 20 åring än av en 19 åring och att jag börjar känna mig gammal, att jag inte vill bli äldre, att jag börjar närma mig 30 efter att jag fyllt 20. Åh! Ålders nojja!
att min senaste kyss - var för en liten stund sen, innan han gick upp till grannen. 
att jag lyssnar mycket på - lugn musik. 
att jag funderar mycket på - vad som komma skall...
att jag pratar - alldeles för fort.
att jag inte gillar - att bli besviken.
att min första riktiga kyss - var bakom ett garage. 
att jag avskyr när folk snackar - gojja, samt när det snackar annat språk med mig och tror att jag kan bla. arabiska (på jobbet)
att kärlek är - oslagbart.
att jag gillar att - Mysa, resa, sova, sola, shoppa, umgås, grilla, prata, fika, bada, parta, vara ute på sjön mm...
att jag alltid kommer att - följa mitt hjärta, hihi. Näe, jag vet inte. 
att jag är förälskad i - Christoffer
att sist jag grät var - minns jag inte, brukar hålla min tårar inne, roligast så. 
att min mobiltelefon är - rosa och alldeles lagom teknisk för mig, hehe. 
att när jag vaknar på morgonen - blir jag arg när klockan ringer. 
att innan jag går och lägger mig - brukar jag ta bort sminket, efter som att jag inte vill vakna med en nykomling i ansiktet, sen brukar jag även köra ett rejs med tandborsten. 
att idag har jag - ätit lunch tillsammans med Ida, Cajsa och Mickis på Milanos ute servering och njutit av det fina vädret. Samt jobbat på kvällen. 
att jag just nu tänker på - att klockan börjar bli mycket och att jag borde sova, samt att jag är skit hungrig och magen kurrar men borde absolut inte ta en natt macka. 
att ikväll ska jag - sova, låter som en bra ide. 
att imorrn kommer jag - åka ut till mamma för att låta Jocke byta däck på min bil och sen blir det raka vägen mot Maxi efter det. 
att jag hoppas - på att det här kommer att bli ett fortsatt bra år med allt vad det innebär. 
att jag verkligen vill - alla mina nära och kära allt gott på denna jord, samt mig själv då såklart. Hhehehehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback