Kul kul

img_1190 (MMS)
Här om dagen satt jag och Ida hos mig och fixade med våra naglar, det blev en fransk manikyr för min del. Nu är det helt förstört och dags att tas bort. Så tråkigt att lacket försvinner så snabbt. Nu kommer det att dröja ett bra tag till innan jag målar en ny manikyr, eftersom att det är så jobbigt. Det jag ville komma fram till med detta inlägg var iaf att mina naglar är jätte fina nu. Jag har nog aldrig haft så här långa naglar. Det känns som att det är lösnaglar som klickar runt på tangentbordet, men det är det inte.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevlig kväll! =)

Postat av: Anonym

Hej besök gärna min smyckesblogg och kolla om det finns något som passar dig! http://smyckes.webblogg.se

2010-08-15 @ 19:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback