Snåljåp

Det har varit lite snålt med uppdatering det senaste dagarna, men det beror på att jag inte varit hemma så mycket. Jag har varit lite överallt, mest på jobbet då, men annars har jag storhandlat, varit på IKEA och shoppat loss, varit på Hedlandet, på stan eller varit med mina vänner.
Idag är det Fredag som för mig innebär jobb hela dagen, från 13-21. Känns ju sådär. Men imorgon är jag ledig och då ska jag vara hos mamma hela dagen, vi ska nämligen fira min födelsedag. Fyller ju egentligen år på Söndag, men det är tråkigt att grilla och dricka vin en Söndag....
IMFORS Soffbord vit Diameter: 80 cm Höjd: 50 cm  EXPEDIT Bokhylla vit Bredd: 185 cm Djup: 39 cm Höjd: 185 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg
Håller just nu på att få ordning i vardagsrummet. Ett nytt vardagsrums bord, en bokhylla och en stor tavla är köpt, nu väntar vi bara på vår nya soffa. Sen börjar det att likna något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback