*Överdriv lite till*

Nu sitter jag här uppe och ugglar igen. Och eftersom att jag ändå gör de, så kan jag ju passa på att berätta att jag var fin i håret idag och att jag ska sola imorgon eftersom att jag är lika vit som snön. Typ, i alla fall utan mitt solpuder. Eller kanske är de ovärt att sola när jag snart ska till värmen? Eller så är det värt, eftersom att jag då bygger upp en bränna så att jag inte bränner mig. Aja, ovärt eller inte? Får nog sova på saken. Alltså vilket jävla dilemma. Kommer jag ens att kunna sova? Eller kommer jag att ligga uppe och grubbla hela natten? Kommer jag att ligga sömnlös? Ångest!
Ps. Idag tog Jocke körkort. Så ville bara tillägga att jag är en stolt syster till lilla Ägget som nu får köra bil, precis som sin store syster. *Han ska alltid härmas och göra som mig* På tal om det, så ville han också ha nagellack när han var liten *som mig igen* men han fick bara på ett finger. Bara så att ni vet. Nu säger jag Godnatt ingen! Godnatt. *övertrött, flummig och skriver i nattmössan*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback