Min dag

Idag har jag hunnit med massor och kan gå och lägga mig med gott samvete och känna att jag har tagit vara på dagen och att jag gjort nytta. Istället för att tänka... "Varför har jag inte lyft ett finger idag när jag varit ledig?"
Idag har jag...

*Gått upp överdrivet tidigt. Vilket resulterar i att jag redan är as trött. Skönt att vara i säng innan klockan tolv.
*Gått ner på stan och gjort ett bankärende och sen lunchat med mamma.
*Åkte till gymmet och tränade tillsammans med Malin.
*Vi åkte sen till ELLBE och handlade lite saker till vår sallad som vi åt hemma hos henne.
*Åkte hem efter en timme, eftersom hon skulle jobba.
*Började stor städa hemma, bara att titta in i min lilla lägenhet gav mig ångest, ångest och åter ångest.
*Jag rensade, dammsög, skurade, torkade, kastade massa skit=4 soppåsar, diskade, gick upp till vinden med ytterligare massa skit, bokade tättid, hängde upp mina nya tavlor och gjorde fint.
*Tre timmar senare var jag klar och gick hem till Chrille. Det första jag gör är att... diska. Det var min tur.
*Sen åkte vi till jobbet och köper massa skit bla. Semlor. Hm, alla jobbiga magövningar åt skogen, men jag tror ändå de var värt. Måste ju få unna sig en om året iaf.
*Nu sitter jag här helt utmattad och ser ut som tre svåra år, har inte hunnit duschat än. Hehe. Fräch brutta.
Ska faktist göra det nu, sen glo på lite tv tills Jhonny Blund kommer och kastar lite grus i mina ögon.

Tack och hej leverpastej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback