Pinsamt men sant

Innan mamma ringde skalade jag och la i potatis i en kastrull som hann kocka några minuter. När jag la på såg jag att vi pratat i 40 minuter, jag gick nyss och kände på potatisarna och trode självklart att dom skulle vara klara, kanske till och med för klara. Men där hade jag fel, det är verkligen inte klara! Hur lång tid tar det att kocka potatis egentligen? Har aldrig gjort det förut, heehehhehe
Väldigt pinsamt att erkänna när man ska fylla 20 år, men sant. Till mitt försvar kan jag tala om att jag har gjort potatis i ugn, stekt potatis, skalat potatis och ätit massa potatis, men aldrig kockat.
Aja, när de är klara tänkte jag göra mos och steka på mina fiskpinnar med citron smak. Blir nästan lite stålt över mig själv som lagar mat.


Kommentarer
Postat av: Ida

haha söte!!! neee jag har ju inte heller gjort potatis... men jag har ju o andra sidan heller inte flyttat hemifrån ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback