Tre år på Söndag

Godmorgon eller ja, vad man nu säger! Men går man upp vid elva och äter frukost vid ett, så känns det ju som morgon. Idag är jag ledig och Chrille började sent, så vi gjorde iordning en stor frukost med. Bröd, olika pålägg, grönsaker, oboy, fil, flingor osv.
Idag har jag inga planer alls, känns så jävla bra faktist. Det ända jag hade tänkt att göra är att städa lite hos Chrille, han har fortfarande all disk kvar sen i fredags och det är en del glas kan jag säga. Inte nog med det så är glasen fulla med torkade bär och annat som fanns i välkomsdrinkarna som sitter fast rätt bra vid det här laget.

Under frukosten satt vi och planerade vår meny för Söndag. Då vi har varit tillsammans i tre år.
Egentligen vill vi fira det ordentligare med att åka bort någonstanns. Men just nu får vi nöja oss med en tre rätters middag och varandras sällskap. Vi bestämde oss för att spara dom pengarna till i sommar istället, då vi vill åka iväg till värmen.




Kommentarer
Postat av: Ida

aaaaaaaw:) puuuttiiinuuutttiiigt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback