Måndag

Just nu känner jag mig rätt trött på att jobba, har jobbat flera dagar i rad nu. Igår gick jag med de tyngsta stegen någonsin till jobbet, men dagen gick as snabbt, det började med att jag skulle fixa frukost (fylla på kylskåpet) och upptäcker att det ligger små larver där i. Fy fan! Så jag var tvungen att slänga allt som var där inne, rengöra och sen skriva en lång shopping slista och sen fylla om på nytt. Bara det tog ju sin lilla tid.
När jag kom hem efter jobbet, tog jag en dusch och traskade bort mot Chrille. Han hade tänt ljus i hela lägenheten och gjort vofflor, bara för att jag har tjatat om de så länge nu.
Vofflor med grädde och sylt är ju inte helt fel....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhhh vad gott:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback