En kass Fredag

Godmorgon! Nu har jag varit vaken i nästan en timma. Kors i taket. Nej, men jag var faktist tvungen att gå upp tidigt idag pga. av att det skulle komma hit nån snubbe och kolla på fukten i Chrilles kök.
Nu känns det lixom ovärt att gå och lägga sig igen, även fast det vore helt underbart. Älskar att sova!
Älskar dock inte lika mycket tanken på att jag ska sitta på Maxi hela fredags kvällen, önskar att jag vore ledig, att jag fick kolla på lets dance och äta en god middag. Men och andra sidan har jag tagit ledigt nästa fredag, då jag också skulle stänga. Jag ska nämligen äta middag på Barollo med gamla klassen och sen går vi ut efter de. Ska bli jätte kul att träffa alla samlade igen, annars ser man ju bara nån på jobbet och nån på stan då och då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback