Lite agro

Hej alla glada, ledsna eller som mig alla tjuriga/ trötta. Idag var det nog inte min dag. Eller till en början var de det, jag och Chrille går tillsammans ner på stan när vi vaknat och fixar lite saker och sen åker vi ut till Åkerstyckebruk för att hälsa på hanns syrra och hennes lilla Elliot som fyllde ett år.
Men sen på jobbet känndes allt blääää... och det blev bara värre och värre ju mer klockan blev. Var så vansinnigt agro mot alla kunder som sakta men säkert började röra sig mot kassan när vi för andra gången ropat ut i högtalarana att "Ica maxi har STÄNGT" Hallå? Vi vill faktist gå hem!
Och så ska de sista kunderna självklart börja strula och lägga till/ ta bort varor, dra ica kort som tydligen är sjukt svårt och så vidare. När jag kommer hem lever min granne rövare och lyssnar på kass hög musik eller det låter mer som att nån går loss på en trumma och jag blir så jävla irrrriii.
Aja, andas... nu ska jag luffa lite framför datorn och sen försöka sova om han där uppe ger sig någon gång.
Imorgon är det dags för tvättstuga/ packa/ ett besök på stan och så ska jag jobba också. Hur ska jag hinna?
Nu ska jag sluta vara neggo. Jag åker trotts allt på Torsdag och bara tanken på det, får mig på bättre humör :-)
Puss och god natt!

Ps. Imorse hittade jag äntligen en noppare och satte igång att rensa i buskarna. Känner mig som en ny människa. När jag var klar låg det tussar i handfatet. Förjävligt...
Men är lite missnöjd med resultatet ändå. Det blev lite ojämna, men kanske bara jag som läggermärke till det. Aja, de växer ju som ogräs så bättre lycka nästa gång jag ska ge mig på de igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback