Blablablaa

Hej, jag heter Linn och jag suger på att blogga. Eller jag suger mest på att uppdatera min blogg. Jag har helt enkelt ingen lust. Eller, ibland får jag ju lust men det är väldigt sällan.
Men nu över till min liv som består av en tjej som är överlycklig över att hon har semester och att hon har det i över tre veckor till. Det som händer i mitt liv idag är att jag ska snart träffa mamma, vi ska nog ses på stan över en lunch eller så blir det en fika på taxinge slott. Efter det ska jag och Malin åka och handla mat osv tills imorgon, då vi ska ha vår fest. Så vi får hålla alla tummar på att det inte regnar imorgon, vilket det inte ska, men ändå man vet ju aldrig.
Isf kommer jag att bli arg, väldigt arg. När vi planerade den här festen så såg vi framför oss...
Glada vänner i somriga kläder och ett soligt väder. Det rimmade ju nästan, eller skulle kunna bli en bra refräng till en riktigt sommar hit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback