Två timmar tidigare, mer än 200:- fattigare.

Det bästa med mitt jobb är att man kan få sluta tidigare!
Idag frågade jag vår kassaledare om det var OK att kanske få gå hem en liten stund tidigare för att.... *värdens sämsta anledning* jo, för att jag ska ut ikväll.
Och snäll som hon är den där Minna som hon heter så fick jag gå hem två timmar tidigare. "Hej då och ha nu så roligt ikväll" Okej, om det nalkades bröllop, begravning eller ett stort födelsedags kalas på g... så kan jag tycka att man kan få gå hem om det är lungt i butiken. Men det var bara att tacka och rulla hem, nu sitter jag bara i soffan och latar mig, ska strax hoppa in i duschen och sen snygga till mig lite. Blir bara en sväng ner till Flamingo ikväll, inget skaka rumpa idag inte... ska ju ut till mamma tidigt imorgon, vill inte missa en ända soltimme.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback