Hej en månad senare!

Kanske är dags att ta tummen ur arslet och börja uppdatera lite?
Ja, jag gillar ju trotts allt att blogga och jag gillar att kolla tillbaks i arkiven och se vad jag gör av mitt liv.
Det jag kan skriva just nu som jag kommer på, är att jag är ledig både Lördag och Söndag. Då det ska bli över 30 plus grader. Ja och då behöver jag väl inte skriva att jag tänker sola?
Får bara inte glömma att köpa mig en sololja, för att jag och Wiggo har en "vem kan bli brunast tävling" när vi åker till Kreta och den måste jag vinna!
Ja, det var väl allt jag hade på hjärtat för tillfället. Hoppas någon kikar in här nu när jag ändå tagit tummen ur röva som sagt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag är din trogna läsare! :)

Postat av: Linn

Vad bra. Dig kan man alltid lita på :-)

2010-07-01 @ 18:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback