22:09

Kom nyss upp ur badet, efter att ha kollat på massa bra pogram. Är helt slut, har fått massa gjort idag och det känns skönt. Bilen gick inte igenom besiktningen, men det var ju väntat. Mamma och jag satt på spänn när bilen gicks igenom. Trode att jag skulle få köpa bildelar för mer än vad jag köpte bilen för, men det behövde jag tack och lov inte. Det var bara någonting med bakbromsarna som skulle fixas, så jag åkte direkt till Mekonomen och köpte det. Nu ska jag försöka sova, ska ju upp klockan fem inatt/morgon?! eftersom att jag börjar jobba klockan sex. Ska vara på frukten imorgon, skönt att göra någonting annat än att vara i kassan i alla fall. Slutar redan vid tolv och då ska jag träffa Lina :-)

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback