Hejsan svejsan

Bra dag igår. Jag fyndade massa saker i skärholmen :-) Jag och Ida gick runt där i sex timmar, som kändes som två. Satt och luncha och fika med te/kaffe efteråt i två timmar. Tiden bara rann iväg och klockan fyra racade vi därifrån. Beställde kolgrillen mat eftersom vi inte orkade laga och sen hem till Malin. Lyckad förfest hos Johanna men mindre lyckad utgång, vi gick redan vid ett. Det var inte så bra drag, helt enkelt.
Idag känns det rätt segt att jobba, speciellt när jag vet att jag skulle kunna ha varit ledig om jag inte tagit extra pass. Men det är bara att bita ihop, mår faktist inte så kasst så jag ska inte klaga. Bilen står hemma hos Malin, så ska snart hoppa in i duschen sen promenera bort mot henne. Känns väl sådär! Men då vaknar jag ju verkligen till liv, så det är ju och andra sidan bra :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback