Välj coop ikväll

När jag vaknade åkte jag direkt till solariet= fortfrande trött. Då kom jag på det, när man precis har vaknat måste vara den bästa stunden att sola på. Då är iaf jag som mest avslappnad och kan ligga där och njuta och drömma sig bort till en varm strand. Ist för att känna mig stressad, få panik över att det ska komma in någon eller att glaset man ligger på plötsligt ska gå sönder och jag får varmt glas i hela ryggen. Det är sånna tankar som annars kommer upp när jag ligger där.
Nu ska jag duscha och sen bestämma vad jag ska ha på mig tills ikväll och sen åka och jobba. Hoppas verkligen att min kassaledare kan släppa mig tidigt idag som hon lovat att göra OM det är lungt. Så om du ska handla ikväll... välj Coop! Tack på förhand!


Mamma, jag & jocke i Spanien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback