Feels good

Just nu känns så mycket så bra. Våren är här och jobbet har lugnat ner sig, jag får faktist njuta av livet och inte bara jobba mig igenom det på Ica (som det har kännts som). Nu de två helgerna framöver är jag ledig. Fick byta en helg med Jenny, för att kunna vara med och fira Ida och tjejerna som fyller 20. Nästa helg på lördag åker jag hem till mamma, vi ska ha en hel dag och så ska jag sova över där. Det längtar jag efter! Veckan efter det jobbar jag... *trummvirvel* två dagar! Rena rama semestern. Då väntar även en liten dags kryssning genom stockholms skärgård med några från jobbet och så på lördagen blir det 20 års firande. Bra veckor, bra helger och många bra lediga dagar framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback