God kväll

Jag stör mig på att jag tagit bort ett av mina inlägg under, eftersom de blev dubbelt men ändå försvinner det ena inte! Men samtidigt finns det större saker att störa sig på, så borde sluta störa mig.
Märks det att jag inte haft så mycket till liv idag? Där av all denna uppdatering. Men det är bra, nu tar jag lixom igen lite av min förlorade blogg tid.
För övrigt är jag riktigt shopping sugen, var faktiskt ett bra tag nu sen jag shoppade. Har inte känt att jag behöver något eller velat ha något den senaste månaden. Utom nya saker till hemmet som jag hellre prioriterat. Vilken tur att lönen kommer imorgon då, men vilken otur att den försvinner lika fort, typ. Har en resa att betala imorgon eller om 22 minuter då klockan är 12. Får se vilket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback